Pantang Larang Ketika Haid

Hampir semua masyarakat di Malaysia mempunyai kepercayaan pantang-larang ini. Pantang-larang makanan selepas bersalin merupakan suatu kepercayaan yang diamalkan oleh sesebuah masyarakat yang mengaitkan sesuatu makanan dengan kemudarataan kepada ibu lepas bersalin dan harus dielak dalam satu tempoh yang dipanggil tempoh berpantang.


Petua Ibu Dan Anak Sihat Pantang Larang Ketika Haid Apa Yang Wanita Perlu Tahu Ketika Period Datang Haid Antara Perkara Yang Wanita Perlu Tahu Ketika Period Datang Haid Ialah

Suami juga bersetubuh saya ketika saya mengandung 67bulan tanpa kerelaan saya.

. Jadi saya membuat keputusan bodoh untuk kembali dengan suami tidak berguna. Keluarga saya semua tidak tahu tentang penceraian saya lepas lepas. Ketika raya makcik saya memaksa saya kembali dengan suami kerana kesiankan anak anak saya membesar tiada ayah.


Biodex Hq Pantang Larang Ketika Haid Banyak Sangat Facebook


6 Perkara Haram Ketika Haid Pada Perempuan Muslim Dalam Islam Sis Hawa Blog Lifestyle Penuh Infomasi


Sirap Limau 5 Pantang Larang Ketika Haid No 4 Tu Ramai Facebook


7 Pantang Larang Ketika Baju Baby Comel Baby Bunny Facebook


My Sarah 15 Pantang Larang Ketika Haid


Pantang Larang Ketika Haid Ll Cosmetics Original Hq Facebook

Comments

Popular posts from this blog

line 保険 問い合わせ

Coach Ets